3 Aralık 2016 Cumartesi

Dalgalar Hep Aşk Getirse - Tawna Fenske







                       Kitap Sahili: Dalgalar Hep Aşk Getirse
                       Yazar: Tawna Fenske 
                       Çevirmen: Tuğba Kırca Alptekin 
                       Yayınevi: Nemesis Kitap
                       Sayfa Sayısı: 355
                       Baskı Yılı: 2012




         Merhaba! Okul dönemi çok yoğun geçtiği için pek kitap okuyamıyorum ve geçenlerde komik ve bir çırpıda bitebilecek bir kitap okumak istedim. Malesef pek istediğim gibi olmadı. Her zamanki gibi önce konudan biraz bahsedip sonra yorumlarıma geçeceğim.

Juli deniz fobisi olan bir kızdır. Ancak dayısı vasiyetinde küllerini denize dökmesini ister ve bu nedenle Juli'nin denizlere açılması gerekmektedir. Bir tur ayarlar ve kafeye gider şansına o kafede Alex ile tanışır. Alex işinden kovulmuştur ve arkadaşlarıyla bir plan kurup denize açılacaktır. Tekne turu günü Juli bir anda Alex'lerin gemisinde ortaya çıkar çünkü yanlış gemiye binmiştir. Biz de romanda Alex ve Juli'nin sırlarla dolu hikayelerini okuyoruz.

     Kitap beklediğimden saçma bir kurguya sahipti. Juli'nin yanlış tekneye binmesi kısmından bahsetmiyorum kitabın ilerleyen sayfalarında mafya işlerinden bahsediyorum. İlk sayfalarda oldukça güldüm ve eğlendim çok güzel bir kitap olacağını düşünmüştüm ta ki son bölümleri okumaya başlayana kadar. Son bölümleri sıkıcı ve okurken saçma bulduğum için bir türlü okumak istemediğim bir kitap oldu. Elimde de baya bir süründü.

   Juli'nin aslında çok eğlenceli bir kişiliği var ve oldukça da zeki bir kadın. Ancak hem kitaba hem de karaktere fazladan bir renk katmak için saçma özellikler yüklenmesini pek mantıksız buldum. Juli'ye saçmalıklar yüklenmişken Alex onun yanında çok normal bir insan kalıyor. Onun da uğraştığı iş pek mantıklı bir iş değil gerçi ama karakteri normal kalıyor. Bütün karakterlere bakacak olursak en sevdiğim Cody oldu. 

    Kısacası kitap gerçekçi bir kitap, gerçekçi bir aşk romanı olabilecekken sonralarında bolca mantıksızlıkla doluydu bana göre. Okurken böyle şeyler gerçekçi değil demekten kendimi alıkoyamadım. Kitabın en baştaki çizgisini bozmadan devam etmesini ve Juli'nin sırlarının o kadar saçma olmamasını dilerdim.

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder